0
0

روز معلم گرامی باد

1658 بازدید

سپاسگزار معلمی هستم
که اندیشیدن را به من آموخت،
نه اندیشه‌ها را …

روز معلم را به همه همکاران عزیز خودم و همه معلم ها و اساتیدی که برای من و ماها زحمت کشیدن تا به این جایگاه برسیم، صمیمانه تبریک میگم.

الان که خودم معلم هستم میفهمم که چرا گاهی معلم مهربان هست و گاهی خشمگین، گاهی خوشحال و گاهی پریشان. اگر دانش آموز هستی بدون که معلم هات اگر سرت داد کشیدن، ازت نمره کم کردن، تنبیهت کردن، برای خوشایند دل خودشون نیست و چندین برابر شما از این رفتار ناراحت میشن.

ناراحت میشن وقتی میبینن دانش آموزی عمر گرانبهای خودش رو به بطالت میگذرونه، ناراحت میشن وقتی میبینن دانش آموزی به آینده خودش و خانواده خودش لطمه میزنه. و لذت میبرن از دانش آموزانی که برای علم ارزش قائل هستن و تمام سعی و تلاش خودشون رو برای رسیدن به هدف های خودشون می کنن و البته این معلم ها هستن که گاهی از دانش آموزان خودشون هم یاد می گیرن.

من یک معلم هستم. دانش آموزانم را دوست دارم. آرزوی قلبی هر معلمی موفقیت، سربلندی و سلامتی روح و روان دانش آموزانش هست.

امیدوارم روزی برسه که معلم و دانش آموز همدیگه رو کامل درک کنن و بتونن در پناه لطف حضرت حق، پا به پای هم، بهترین سرنوشت ها رو برای آینده این مرز و بوم رقم بزنن.

 

سجاد خسروپور – 12 اردیبهشت 1398

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://riazigram.ir/?p=560
اشتراک گذاری:
آواتار سجاد خسروپور
سجاد خسروپور
+ کارشناس آموزش ریاضی + کارشناس ارشد تکنولوژی آموزشی + دبیر رسمی ریاضیات آموزش و پرورش + مدرس دوره های ضمن خدمت معلمان برای کتاب های جدید التالیف + سابقه تدریس در مراکز تربیت معلم + سابقه تدریس در مدارس استعدادهای درخشان + سابقه تدریس در مدارس شاهد + مدرس دوره های جامع آموزش صفر تا صد ریاضی نهم + مشاوره تخصصی یادگیری ریاضی
مطالب بیشتر
برچسب ها:

نظرات

0 نظر در مورد روز معلم گرامی باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

کانال VIP «ریاضی گرام» در ایتا

برای اینکه عضو کانال ویژه «ریاضی گرام» در پیام رسان «ایتا» بشی، شماره موبایلت رو وارد کن تا باهات تماس بگیریم و راهنماییت کنیم.

کلاس چندمی؟*